[Czuwaj] Ksztalt Rady Naczelnej

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 6 Sty 2006, 22:54:04 CET

Rafał B.:
> Ale pomysł Sławka Wasia - po dwa obszary do komisji, wydaje
> się być w porządku.
ja bardzo cenie doswiadczenie Slawka, zarowno w skutecznosci
stosowania regulaminu poprzedniej Rady Naczelnej :-)) jak
i znajomosci pragmatyki jej pracy.
Uwazam jednakowoz, ze wprowadzenie strategii do realizacji,
strategii wypracowanej droga ogolnozwiazkowej konsultacji,
przy wyraznym "porozumieniu nad podzialami" wokol tworzenia
i ostatecznej wersji strategii w sytuacji emocjonalnych napiec
jakie wyzwolily sie wokol wyborow Rady Naczelnej na zjezdzie
powinny postulowac w kierunku ulozenia prac komisji
wg obszarow strategii i takiego wyznaczenia jej rytmu pracy.

SW:
- Ja tu w małym miasteczku czuje sie dzis mocno niedoinformowany. A to juz
ktos coś konsultował, a to okazuje sie, że były jakieś emocjonalne napięcia
przy wyborach RN. Bardzo prosze o jakieś info na ten temat. Moze być na
priv. To ciekawe sprawy są!

RB:

RB:
Na koniec uwaga: szkoda, ze toczymy sobie w czterech ta
dyskusje o Radzie Naczelnej...:-(

SW:
To i tak dobrze! W poprzedniej kadecji czułem się tu baaaardzo samotny :-)
Andrzej czasem się odzywał. A jest na liście jeszcze  więcej członków RN.
Natomiast poczytnośc listy jak wiesz Rafale znacznie przewyższa liczbe
postowiczów :-)