[Czuwaj] pytanie o powszechno¶æ

Ala Komar hairspray_queen w wp.pl
Nie, 8 Sty 2006, 22:38:20 CET

Aleksander Senk napisa³(a):

> Grzegorz Skrukwa napisa³(a):

> jest jeszcze "kafar" czyli mlotek 5-10 kg.

zastanawiam siê czy przypadkiem to, ¿e nie s³ysza³am wiêkszo¶ci waszych
okre¶leñ nie wynika przypadkiem z tego, ¿e zawsze by³am w dru¿ynie
¿eñskiej a dziewczyny maj± bardziej analityczne umys³y (-> ch³opcy
syntetyczne) i u nas mówi siê np. "czy mo¿esz mi przynie¶æ taki wielki
kawa³ek drewna z metalowymi okuciami i r±czkami zanu¿ony w wodzie przy
pomo¶cie?" ;) (tu trochê przesadzi³am, bo akurat niektórzy stosuj±
okre¶lenie baba, ale nie mog³am wpa¶æ na pomys³ opisu innego przedmiotu)

> u nas w tej sytuacji trzeba sie "garbic" tudziez "zalozyc garby"

u nas: "garby na garby"

> to u nas by sie to nazywalo "ciezki alpejski".

nie stosowa³am ani nie by³o stosowane wobec mnie wiêc nazwy nie znam.

ala komar