[Czuwaj] pytanie o powszechno¶æ

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 8 Sty 2006, 23:02:40 CET

Ala Komar napisa³(a):

> zastanawiam siê czy przypadkiem to, ¿e nie s³ysza³am wiêkszo¶ci waszych
> okre¶leñ nie wynika przypadkiem z tego, ¿e zawsze by³am w dru¿ynie
> ¿eñskiej a dziewczyny maj± bardziej analityczne umys³y
[ciach]

Dziewczyny bardziej analityczne?

No, nie istotne. Mysle, ze dziewczyny z naszych (z mojego szczepu i
innych mi znanych) druzyn zenskich znaja te pojecia...

> nie stosowa³am ani nie by³o stosowane wobec mnie wiêc nazwy nie znam.

:>

Ja tez nie stosowalem, tez wobec mnie nie bylo stosowane, a pojecie znam...

(i kto tu ma analityczny umysl? :P)

pozdrawiam
olek

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj