Re: [Czuwaj] pytanie o powszechność

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Pon, 9 Sty 2006, 10:35:19 CET

Dnia 8-01-2006 o godz. 22:38 Ala Komar napisał(a):
dziewczyny mają bardziej analityczne umysły (-> chłopcy
> syntetyczne) i u nas mówi się np. "czy możesz mi przynieść taki wielki
> kawałek drewna z metalowymi okuciami i rączkami zanużony w wodzie przy
> pomoście?" ;) > ala komar

Hmmm
Co to jest??
Skrzynia? ale czemu ktoś zanurza skrzynie w wodzie?
Beczka? ale czemu z rączkami?
Nie mam pojęcia, aż wstyd się przyznać.... bo
do dziś zakładałam, że mam umysł analityczny :)

Anna Nowakowska
zawodowo - analityk
harcersko - Wydział Badań i Analiz

Szukasz pracy za granicą? Mamy dla Ciebie 40.066 ofert!
Odwiedź WWW.praca.wp.pl i znajdź coś dla siebie... :)
http://klik.wp.pl/?adr=www.praca.wp.pl&sid=630