Re: [Czuwaj] Brak harcerskich książek

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pon, 9 Sty 2006, 16:14:25 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Skrukwa" <greegors w icpnet.pl>
To: <czuwaj w yahoogroups.com>; "Lista dyskusyjna harcerek i

[ciach!]

> Ja mam też trochę "spiskową" i może niesprawiedliwą wersję
> że za brakiem książek stoi lobby organizatorów kursów
> oraz nadawców i zbieraczy certyfikatów.

IMHO lobby organizatorów kursów oraz nadawców certyfikatów z przyjemnością
ujrzy nowe książki :)

[ciach!]

> Baden-Powell podobno powiedział że scout-masterem może być każdy kto
> przeczyta "Scouting for Boys" i będzie umiał stosować zawarte tam
> wskazówki
> oraz załatwić izbę dla drużyny. Dziś w ZHP jest dokładnie na odwrót.

Dziś jest tak, że cieszymy się jeśli posiadacz "certyfikatu do szkolenia"
przeczyta "Scouting for Boys" i zrozumie zawarte tam wskazówki. :)

Krzysiek

Jedyny taki CZAT! >>> http://link.interia.pl/f18ee