[Czuwaj] Ratownicy

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 9 Sty 2006, 17:33:09 CET

Tomek (o ile sobie przypominam byliśmy po imieniu, ale jeśli Ci to
przeszkadza, to możemy wrócić do formy "druhu") to nie był sarkazm, tylko
refleksja.

A namiary właśnie służbowe, oficjalne, nie spiskowe od dołu to chyba właśnie
właściwe podałem - na Vulcana, bo to on w Twojej chorągwi odpowiada za
koordynację szkoleń ratowniczych. Chciałem pomóc. Jeśli wyszło nie tak, to
przepraszam.

Seascout

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Tomek
Sent: Monday, January 09, 2006 4:59 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Ratownicy

Moglby druh napisac skad tyle sarkazmu w odpowiedz w sprawie kursów ! Ja
chcialem namiary na szkole instruktorów chce aby wszystko poszlo droga
sluzbowa a nie spiskowa od dolu od tego wszak jest szkola aby kierowac
instruktorow na kursy.
Wszystkim tym którzy odpowiedzieli zwłaszcza na priv i na telefon wielkie
dzieki poznalem sile listy jak bede chcial cos sprzedac to chyba nie
wystawie juz na allegro tylko na czuwaja !

Pozdrawiam Tomasz Łebek

Poszukuje namiarów na osoby z HSR w sprawie kursu ratowników  ktory chcemy
zorganizowac w Starachowicach niestety nik nie odpowiada na telefon ani mail

podane na ich stronie z gory serdecznie dziekuje!

Kiedyś w chorągwi kieleckiej istniał jeden z prężniejszych inspektoratów
ratowniczych. Ale KCH rozwiązała :(

I teraz efekt jest taki, że w chorągwi kieleckiej nie ma kto szkolić :( i
szuka się instruktorów po całej Polsce, chociaż u siebie miało się komplet
:(

Z tego co wiem, to komendant chorągwi mianował pełnomocnika do spraw
ratowniczych - nie pamiętam nazwiska - ale ksywę miał Vulcan. Z Ostrowca
Świętokrzyskiego. Może do niego napisz?

Seascout