[Czuwaj] Termin Zjazdu

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Wto, 10 Sty 2006, 13:43:25 CET

Dnia 10-01-2006 o godz. 13:14 Jerzy Łukaszewicz napisał(a):
> [...]

Hmmm
Rzeczywiście się rozmarzyłeś...
Na zjeździe nie bywa zbyt wiele wolnych chwil,
mikrofon i mównica są bardzo potrzebne,
warunki powinny być na tyle komfortowe, żeby jak najmniej odciągały delegatów od meritum i praca biegła jak najszybciej (np niewygodne krzesła, na których siedzi się po 18godzin na dobę albo brak dobrego serwisu z kawą naprawdę nie ułatwią i nie przyspieszą zjazdu).
Z tego co słyszałam, tegoroczne centrum konferencyjne  (to samo co w poprzednich latach zresztą) było udostępnione nieodpłatnie przez MON.
Niech mnie ktoś poprawi, gdy się mylę.

natomiast sam termin letni myślę, że jest bardzo dobrym pomysłem.
Z tego powodu, który przytoczył Grzegorz, a właściwie z tych powodów.
A także dlatego, że ta cześc instruktorów, którzy są nauczyielami, studentami lub uczniami nie miałaby wówczas kłopotów w pracy.
A pozostali mieliby nie większe niż w grudniu.
Z badań kadry zhp (www.badania.zhp.pl :) wynika, że to spory odsetek instruktorów.

Pozdrawiam
Anna Nowakowska

Astrologiczna dieta dla każdego