[Czuwaj] Re: Kary było pytanie o powszechność

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Pon, 9 Sty 2006, 19:45:32 CET

> Panie! Ty widzisz to i nie grzmisz?? Teraz tak uczą na studiach??
> Ludzie... i to jeszcze pisze harcerz.Instruktor. Ech... nie ma już
> chyba dla mnie miejsca w tej organizacji.
>
> A zatem: w podanym przeze mnie przykładzie z padnij / powstań -
> uważasz to, jak zrozumiałem Twój list, za właściwe??
>
> Ech...
>
> DJD

w podanym przez ciebie przykładzie adekwatne mogłoby być przepisanie
niezbędnych tektów piosenek ręcznie
ewentualnie zrzutka na ksero i szybka wyprawa do najbliższego punktu ksero
inne formy kar uważam za głupie, bez względu na to czy ma to byc padnij
powstań az do porzygania, warty nocne przez 3 dni pod rząd, zakaz
uczestnictwa w ogniskach, chodznie z napisem na czole "zapomniałem
śpiewnika", dwugodzinna pogadanka na temat wyepłniania obowiązków
harcerskich z wymuszonym aktem samokrytyki zamiast ciszy poobiedniej, itp.
a dotkliwośc kary zalezy od wrazliwosci (odporności) karanego, a nie od
formy kary.

Marcin