Re: [Czuwaj] Karta rabatowa dla zuchów i harcerzy

Grażyna Szyndel grasz w wp.pl
Pon, 9 Sty 2006, 21:17:53 CET

> dodatkowo  zuchy i harcerze, jeśli zapłacili składki za 2005 rok?
>
> Dobrze rozumiesz Druhno. Taka była intencja, ale chyba nic z tego nie
> wyjdzie. W mojej dzisiejszej rozmowie ze Skarbnikiem Związku padł argument
> finansowy i kart chyba nie będzie. A na pewno nie w takim wydaniu jak
> uchwaliliśmy na RN.
> Ale ponoć na haoryzoncie jest jakies inne wyjściz tej sytuacji. Szczegóły
> pewnie po RN.
> Pozdrawiam!
> SW

Wyjdzie, nie wyjdzie, ja postaram się warunki wypełnić i wyślę do GK listy
uprawnionych. W każdym razie dziekuję za odpowiedź. Właśnie na Druha
odpowiedź liczyłam :)
A co z instruktorami, też możemy nie mieć w tym roku kart rabatowych?
Grażyna