Re: [Czuwaj] Karta rabatowa dla zuchów i harcerzy

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 9 Sty 2006, 21:40:03 CET

mają > > dodatkowo  zuchy i harcerze, jeśli zapłacili składki za 2005 rok?

argument> > finansowy i kart chyba nie będzie. A na pewno nie w takim
wydaniu jak> > uchwaliliśmy na RN.
Szczegóły

> Wyjdzie, nie wyjdzie, ja postaram się warunki wypełnić i wyślę do GK listy
> uprawnionych. W każdym razie dziekuję za odpowiedź. Właśnie na Druha
> odpowiedź liczyłam :)
> A co z instruktorami, też możemy nie mieć w tym roku kart rabatowych?
> Grażyna

Zobaczymy. Ale może tek być...
SW