[Czuwaj] Karta rabatowa dla zuchów i harcerzy

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Pon, 9 Sty 2006, 22:18:31 CET

Wiem, ze szanowne druhowieństwo ma tutaj bardzo poważne rozmowy
organizacyjne.... jednak ja mam pytanie a zarazem prośbę.

Czy w Waszych harcówkach znajdują się kominki ?? - jeśli tak - to bardzo
prosze o jego krótka charakterystykę lub już na maila fotkę bądź rysunek.
Szukamy pomysłów i inspiracji - bede wdzięczny za pomoc :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117