Re: [Czuwaj] Re: Kominek w harcówce, świeczki posprzątajcie!

Ania Miszczak ania.poziomka w wp.pl
Wto, 10 Sty 2006, 09:57:13 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, January 10, 2006 8:12 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Kominek w harcówce

> "KOMINEK??? Chyba pan niepowazny. Tylko niech pan pamięta żeby
> posprzatać dobrze, bo na korektywe mają wejść w poniedziałek! I te wasze
> świeczki dobrze posprzątajcie!"
>
> goo

Wcale nie śmieszne! Przybiegają do mnie harcerze z drużyny, która razem z
nami ma Wigilię w szkole, tyle, że oni biwakują z jakiegos powodu na zimnej
i beznastrojowej sali gimnastycznej: Ania, słuchaj, co możemy zrobić, zeby
zamaskować dziurę w podłodze?! Staje mi przed oczami dość energicznej
koleżanki- wuefistki, która rzuca we mnie piłką kilogramową... pędzę na
salę - o kurcze! ślad po wypaleniu na przynajmniej głębokość centymetra w
nowo kładzionym parkiecie...Jezu!
Pytam- Jak to się stało?  - "No, świeczka stała na podłodze w czasie
kominka, nie zauważylismy, że już podłoga się pali...Ale był płomień!..."
Anka Miszczak
Hufiec Szczecin