Re: [Czuwaj] Kominek w harcówce

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Wto, 10 Sty 2006, 11:50:35 CET

----- Original Message -----
From: "phm Wojciech Godoń" <wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl>
> Czy w Waszych harcówkach znajdują się kominki ?? - jeśli tak - to bardzo
> prosze o jego krótka charakterystykę lub już na maila fotkę bądź rysunek.
> Szukamy pomysłów i inspiracji - bede wdzięczny za pomoc :-)

W mojej harcówce jest atrapa kominka, zbudowana z cegieł. O prawdziwym
kominku nie ma mowy, bo harcówka to pomieszczenie w piwnicy bloku z początku
la 70-tych, więc nie ma żadnych przewodów kominowych itd. Pomieszczenie
zresztą od razu zaprojektowane jako "lokal dla organizacji społecznych",
harcówka jest tam od około 1980 r., przedtem był chyba jakiś "komitet
osiedlowy". Nie wiem czy kominek powstał już za czasów harcówki, czy
wcześniej (mój szczep ma to pomieszczenie od 1990). Kiedyś była tam chyba
też jakaś instalacja elektryczna pozwaljąca na zapalenie żarówki wewnątrz
kominka imitującej w ten sposób ogień, ale zostało to zepsute jeszcze w
latach 80-tych, pozostały po tym tylko jakieś resztki przewodów
zagipsowanych w ścianie.

Zdjęcie wyślę na priva

Czuwaj!
phm. Grzegorz Skrukwa