Re: [Czuwaj] Termin Zjazdu było: Karta rabatowa

Jerzy Łukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Wto, 10 Sty 2006, 13:14:23 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>

> Co myślicie o tym? A może koniec sierpnia, pod duuuuuużym namiotenm, np.
> zaraz po zakończeniu Wędrowniczej Watry, aby wędrownicy mogli sobie
> popatrzyć, jak działa demokracja?

Pomysl rewelacyjny! Przeciez mamy wlasne, duze bazy. Przynajmniej bedzie
okazja wykorzystac ktoras na jakis cel harcerski ;-). I jaka redukcja
kosztow organizacyjnych!
Zamylam oczy i sobie wyobrazam..... obrady w duzym (chociazby wynajetym)
namiocie.... delegaci mieszkaja w "dziesiatkach" harcerskich... przyjezdzaja
wczesniej i buduja sobie przed zjazdem prycze, na ktorych spia.... w wolnych
chwilach spedzaja czas przy prawdziwym ognisku i spiewaja piosenki (a nie z
mownicy do mikrofonu ;) ).... obcuja z przyroda.....
.....rozmarzylem sie..... ale juz mi przeszlo....
No i kto bedzie o tym pamietal... za cztery lata....

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP