[Czuwaj] Termin Zjazdu by³o: Karta rabatowa

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 10 Sty 2006, 13:27:04 CET

Jerzy £ukaszewicz napisa³(a):

> Zamylam oczy i sobie wyobrazam..... obrady w duzym (chociazby wynajetym)
> namiocie.... delegaci mieszkaja w "dziesiatkach" harcerskich...
> przyjezdzaja wczesniej i buduja sobie przed zjazdem prycze, na ktorych
> spia.... w wolnych chwilach spedzaja czas przy prawdziwym ognisku i
> spiewaja piosenki (a nie z mownicy do mikrofonu ;) ).... obcuja z
> przyroda.....

Widze jeden pozytyw takiego pomyslu:
Dla wielu.. eemm... instruktorow wyjazd na zjazd przestalby byc
atrakcyjny. To byc moze pozwolilo by zwiekszyc liczbe mlodych delegatow,
albo tych w sile wiekow, ale ktorym harcerskie zycie nie jest straszne.

Choc przy tak rozwinietej agroturystyce i tego moze by sie osiagnac nie
udalo..
:)

Za to wazne mi sie wydaje pozniejsze wybieranie delegatow. Np. wtedy,
gdy jest juz znany projekt zmian w statutcie czy tez ogolnie bardziej
wiadomo, jakie sprawy bêda Zjazd w najwiekszym stopniu porusza³y.

pozdrawiam
olek