[Czuwaj] Bialorus

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Wto, 10 Sty 2006, 23:08:07 CET

Hej!

Dzięki za obszerną wypowiedź, ale mnie do końca nie satysfakcjonuje.
Bardzo to interesujące co napisałeś i ja też teraz postaram się popatrzyć na
te sprawy z różnych kątów.
Ale nie wiem dlaczego nie możemy , tak poprostu wyrazić swoje wsparcie dla
nich.Pomijając te wszystkie układy.
W TVP  doczekałem się wystąpienia druha ( chyba był jeszcze nie tak dawno w
ZHP?) z drugiej
 organizacji harcerskiej w naszym kraju, który umiał powiedzieć kilka słów
na ten temat.
Podczas poprzedniej kadencji władz jednym z słabych jej punktów były często
spóźnione
lub nietrafione wypowiedzi na tematy nas bezpośrednio dotyczące a
pojawiające się w mediach.
A tak swoją drogą to Komisarze zagraniczni powinni przygotować jakieś
stanowiska w  sprawach
naszych kontaktów zagranicznych z naszymi sąsiadami. Chętnie bym to usłyszał
na RN lub chociaż przeczytał.
Powinnismy mieć jakieś stanowisko oficjalne a wtedy nie byłoby kłopotów z
szybką reakcją.

Pozdrawiam

Andrzej