Re: [Czuwaj] Re: Kary było pytanie o powszechność

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Śro, 11 Sty 2006, 12:05:09 CET

Dnia 11-01-2006 o godz. 11:53 Dominik Jan Domin napisał(a):
> Dominik Jan Domin
>
> PS. Czy musze rozwijać, czemu uważam, że to był błąd ratownika,
> komendanta i
> druzynowych, a nie harcerzy??

Nie, ale jakbyś mógł opisać, jak byś ich ukarał,
bo z karaniem dzieci jakoś nie brak mi pomysłów,
ale z karami dla dorosłych jest dużo trudniej....*
skoro to już w temacie?
Pozdrawiam
Ania

*anegdotka:
W tym roku na obozie, wracam po odprawie komendantów podobozów kilkadziesiąt minut po ciszy nocnej i patrzę, nie ma mojego oboźnego w namiocie, szukam i znajduję go pocieszającego jedną z zastępowych :)
więc biorę go oschłym głosem do namiotu kadrowego ( o zgrozo!! mamy koedukacyjne kadrówki)
na tzw. powazną rozmowę.....
nie była to pierwsza moja rozmowa na ten temat, więc mówie dużo i płynnie do 16latka, który dużo i płynnie słucha, bo...
jak sam zauważył w połowie: "ania ,ja już tyle umoralniających pogawędek w życiu miałem, ze po prostu jestem ciekawy kolejnej"

i ja tak gadam i gadam... a on kiwa głową i kiwa i widze, ze nic zupełnie do niego nie dociera (a argumenty były rózne i z każdej strony)

na koniec pyta z troską w głosie:
"ania, czemu ty nie możesz sobie znaleźć chłopaka?" :)
wiec już pomyslalam, ze moj obozny rzeczywiscie martwi sie o moj stan cywilno-towarzyski, a on wowczas dodał:
"i odczepić się od nas... "

Koniec anegdotki....:D:D:D:D:D:D:D
dlatego pytam o kary wyciągane wobec doroslych ew. kadry:)

Podniebne akrobacje, ponaddźwiękowa prędkość, zabójcza intryga
w najszybszym filmie akcji reżysera "Taxi"
- SKY FIGHTERS w kinach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fskyfighters.html&sid=633