[Czuwaj] Re: Kary było pytanie o powszechność

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 11 Sty 2006, 15:37:29 CET

Anna Michalina Nowakowska napisał(a):

>Nie, ale jakbyś mógł opisać, jak byś ich ukarał,
>bo z karaniem dzieci jakoś nie brak mi pomysłów,
>ale z karami dla dorosłych jest dużo trudniej....*
>skoro to już w temacie?
>Pozdrawiam
>Ania
>
>*anegdotka:
>W tym roku na obozie, wracam po odprawie komendantów podobozów kilkadziesiąt minut po ciszy nocnej i patrzę, nie ma mojego oboźnego w namiocie, szukam i znajduję go pocieszającego jedną z zastępowych :)
> [...]
a właściwie to co cię wkurzyło w tej sytuacji?
bo dla mnie niewątpliwym problemem było to, że oboźny zniknął nz obozu
nie powiadamiając cię o tym i to jest jego bezwględna wina, ale myslę,
że rozwiązanie tego problemu nie jest zbyt trudne i nie wymaga
stosowania kar, chyba że powtarza sie notorycznie.

bo jeśli chodzi o resztę opisu, to nrónie dobrze mozna z niego
wywnioskowac, ze oboźny rozmawiał z zastepowa, ktora ma problemy z
zastępem, jak i to, że natknęłaś się w krzakach na kopulujaca parę, a sa
to przypadki nieco różniące się od siebie, i innej wymagające reakcji.

Marcin