[Czuwaj] Pedofilia znowu

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Śro, 11 Sty 2006, 16:19:48 CET

Michał Górecki napisał(a):

> No zaraz, ale podobno się przyznał.
>
> g00rek

Gazeta napisała, że się przyznał, ale dla mnie to nie jest wystarczający
dowód. Przypomnijcie sobie aferę w wakacje. Też już psy powiesili, a
okazało się, że instruktor był niewinny!!!
Sam nie jestem w stanie powiedzieć, czy to prawda, czy może jakieś
przekłamanie. A może nie chcę nawet do swojej świadomości dopuścić
czegoś takiego?... ;(

Marek