[Czuwaj] Pedofilia znowu

Patrycja Szymanska Patrycja.Szymanska w synovate.com
Śro, 11 Sty 2006, 16:36:39 CET

Michał Górecki napisał(a):

> No zaraz, ale podobno się przyznał.
>
> g00rek

Gazeta napisała, że się przyznał, ale dla mnie to nie jest wystarczający
dowód. Przypomnijcie sobie aferę w wakacje. Też już psy powiesili, a
okazało się, że instruktor był niewinny!!!
Sam nie jestem w stanie powiedzieć, czy to prawda, czy może jakieś
przekłamanie. A może nie chcę nawet do swojej świadomości dopuścić
czegoś takiego?... ;(

Marek

Marek,
Nie znam tego Pana/ instruktora, ale proszę Cię trochę tak jak Gofer, dopuść taką myśl do siebie... Przez to, że o tym nie za często myślimy i mówimy to się to zdarza (oczywiście nie tylko dlatego). Harcerstwo i bycie instruktorem daje znakomitą możliwość uprawiania tego rodzaju procederu, między innymi dlatego, że u nas granice własnych sfer dzieci, młodzieży i nas instruktorów dorosłych są daleko posunięte (w sensie bardzo blisko ze sobą żyjemy) i wiele zachowań, które dziwią ludzi z zewnątrz, nas nie dziwią i uznajemy je za normalne/ naturalne. Pamiętam, że w tym roku jak byliśmy na EuroJamie to byliśmy zdziwieni, nieco oburzeni nawet ilością przepisów i przypominaczy o tym, co wolno nam robić z uczestnikami, a czego nie wolno. Ale jak się nad tym zastanowić, to może Anglicy nauczeni doświadczeniem starają się nie dopuszczać do pewnych sytuacji. Może są przewrażliwieni, a może są mądrzy... Nie wiem.
W przypadku kieleckim czekam z uwagą i niepokojem na rozwój wypadków.
Jak coś lokalnie będziesz miał to podsyłaj, proszę.

Pat