Re: [Czuwaj] Re: Kary było pytanie o powszechność

Śro, 11 Sty 2006, 16:47:25 CET

----- Original Message -----
From: "Anna Michalina Nowakowska" <michalina32 w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 11 January 2006 16:33
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Kary było pytanie o powszechność

> Heh, Panowie...
> to byla anegdotka, o tym, jak oboźny całował się z zastępową po ciszy
> nocnej na jej pryczy itd..

A, to co innego. Ja "kudłaty, niekumaty" potraktowałem to dosłownie.

> Nic się nie stało dalej. Nie pogoniłam go z plecakiem do komendanta
> zgrupowania ani nie wyrzuciłam do domu.
> Uzgodniłam, że nie będzie do niej więcej chodził po ciszy nocnej.

Jesli tego przestrzegał, to chyba problemu nie było?

Ja miałem lepszą rozmowę z moim wędrownikiem... Kotś wszedł o coś do ich
namiotu i zdziwienie - nikogo nie ma... no to poszukiwania. Jeden odnalazł
się w namiocie, gdzie cicho konwersował z pewną druhną. Początek rozmowy i
on wypala "Ale druhu, ona skończyła 15 lat". Przynajmniej tyle do nich
dotarło...

DJD