Re: [Czuwaj] Instruktorzy BYŁO Pedofilia znowu

Śro, 11 Sty 2006, 20:19:00 CET

----- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: "Piotr Giczela" <piotr.giczela w zhr.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i
harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 11 January 2006 19:56
Subject: Re: [Czuwaj] Instruktorzy BYŁO Pedofilia znowu

> Znam go osobiście i samemu jest mi ciężko to wszystko nadal pojąć. Mogę
> jednak powiedzieć, że HKS-47, czyli klub specjalnościowy, który prowadził
> DZIAŁAŁ DOBRZE!!! Organizował co roku Mistrzostwa Strzeleckie ZHP i było
> to na bardzo wysokim poziomie - sportowym, ale także harcerskim!!!

No własnie - pewna nieścisłość:

Z moich informacji (forum ZHP) wu=ynikało, ze jest organizatorem MS w ZHP. A
zatem działa. Z tego, co piszesz, też tak wynika. Ale jakiś pan*, komendant
podobno chorągwi tamtejszej, wypowiadał się tak: "jest instruktorem
harcerskim, ale od dawna nie działa w ZHP" - tak przynajmniej cytowany był w
artykułach.

A zatem??

DJD

*piszę "pan", bo skoro instruktor harcerski organizujący mistrzostwa
strzeleckie w ZHP "od dawna w ZHP nie działa", to zapewne i komendant
chorągwi niekoniecznie musi byc druhem a nie chcę nikogo obrażać tytułując
go tym wstrętnym słowem na d..., no a "panem", sądząc z imienia, zapewne
jest.