[Czuwaj] Instruktorzy BYŁO Pedofilia znowu

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Śro, 11 Sty 2006, 19:56:26 CET

Piotr Giczela napisał(a):

>A czy to nie jest tak, patrząc na wiek owego druha, że jemu podobni
>są w pewnym sensie tzw. świętymi krowami? Nie działają jako
>instruktorzy, bo drużyny im porozwiązywali (ciekawe dlaczego, ha?),
>pewnie lwia część nie płaci składek, ma niezaliczaną służbę przez
>wiele lat, ale... z racji wieku karta instruktorska wędruje na sam spód
>szuflady. No i na jakiś czas spokój. Zupełnie jak za czasów mojej
>"wojskowej młodości" :-) w WKU...

*Prosiłem, nie rzucajcie mięsem na człowieka, zanim się wszystko nie
wyjaśni!*

Znam go osobiście i samemu jest mi ciężko to wszystko nadal pojąć. Mogę
jednak powiedzieć, że HKS-47, czyli klub specjalnościowy, który
prowadził DZIAŁAŁ DOBRZE!!! Organizował co roku Mistrzostwa Strzeleckie
ZHP i było to na bardzo wysokim poziomie - sportowym, ale także
harcerskim!!! Udział w nich brały środowiska z całej Polski od Mokotowa
po Ostrów Wielkopolski, więc o czymś to świadczy.

Jednak, jeżeli wszystko jest prawdą, to nawet najlepsza robota nie jest
w stanie zrekompensować krzywdę... :(

Marek