[Czuwaj] Pedofilia znowu

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Śro, 11 Sty 2006, 21:27:32 CET

> He he he Wrzos, to sobie teraz przegiąłeś - spadną na Ciebie gromy
> druhenek :-) z całej Polski - bój się i wstydź się tego co napisałes :-)
;-)

> A tak poważnie - tak jak zachowania homoseksualne mężczyzn sa dla nas
> bardziej nagane i obrzydliwe
No to teraz Ty przegiąłeś (bez emotikona). Niemyl pedofilii z
homoseksualizmem, bo choć duża cześć pedofili to mężczyźni krzywdzący
chłopców, to nie świadczy to źle o wszystkich homoseksualistach.

Dodam, że nie jest moją intencją rozpętywanie kolejnej dyskusji o
homoseksualizmie w harcerstwie.

Zubek