[Czuwaj] Pedofilia znowu

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Śro, 11 Sty 2006, 20:58:40 CET

Dnia 11-01-2006 o 20:45:47 wrzos <wrzosek1 w tlen.pl> napisał:

> Tak sobie czytam posty szanownych forumowiczów i zgadzam się w
> większości z
> tym co piszecie ale nachodzi mnie jedna myśl. Ja wiem że wciąż słyszymy o
> pedofilach mężczyznach ale co z pedofilią u kobiet czy spotkaliście się z
> czymś takim?? Wszak takie zjawisko jak Korofilia istnieje. Oczywiście
> wiem
> że statystycznie Pedofilia jest dużo powszechniejsza u mężczyzn niż u
> kobiet. Ale może dlatego że właśnie nikt niczego nie podejrzewa???
>
> wrzos..

He he he Wrzos, to sobie teraz przegiąłeś - spadną na Ciebie gromy
druhenek :-) z całej Polski - bój się i wstydź się tego co napisałes :-) A
tak poważnie - tak jak zachowania homoseksualne mężczyzn sa dla nas
bardziej nagane i obrzydliwe niż u kobiet tak samo jest w tym przypadku,
poza tym kobiet rolą jest opieka i wychowywanie dzieci i co one poradzą,
że tak sie dziatwa do nich klei :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117