[Czuwaj] Pedofilia znowu

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Śro, 11 Sty 2006, 20:45:47 CET

>Zwłaszcza, ze harcerstwo poprzez swoje organizacje jest dobrym miejscem do
>częstego spotykania młodzieży, w tym i takiej poubieranej w śmieszne
>ubranka, krótkie spodenki, latem zaś często w samych kąpielowkach (obozy),
>gdzie można wymyślać kupę dziwnych zabaw (choćby "chusteczkę", nigdy nie
>rozumiałem, co każe kadrze proponowac tę zabawę i całować się z dziećmi w
>wieku lat 10 :( ) - czyż ZHx nie jest lepszym miejscem niż np. szkoła?
Tylko
>doktorzy moga miec lepiej... ale to wymaga długiej nauki.

Tak sobie czytam posty szanownych forumowiczów i zgadzam się w większości z
tym co piszecie ale nachodzi mnie jedna myśl. Ja wiem że wciąż słyszymy o
pedofilach mężczyznach ale co z pedofilią u kobiet czy spotkaliście się z
czymś takim?? Wszak takie zjawisko jak Korofilia istnieje. Oczywiście wiem
że statystycznie Pedofilia jest dużo powszechniejsza u mężczyzn niż u
kobiet. Ale może dlatego że właśnie nikt niczego nie podejrzewa???

wrzos..