[Czuwaj] Zycie seksualne dzikich... (...instruktorow)

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 11 Sty 2006, 23:31:57 CET

Marcin Skocz napisał(a):

> Warto wdrożyć pewne normy odnośnie relacji dorosły - dziecko. Sprawy
> pomiędzy dorosłymi jednak nie należy traktować jak przedłużenia
> klasztoru.

Ja wiem, ze dyskusja nt. tego czy instruktor harcerski powinien poczekac
z rozpoczeciem wspolzycia do slubu jest ciekawa dyskusja - i to zarowno
ze wzgledu na sam temat, jak i generalnie na to na ile normy
chrześcijanskie czy katolickie powinny byc wprost przenoszone do harcerstwa.

Jednak bezdyskusyjne wydaje mi sie harcerze, zwlaszcza ci ponizej 15
r.z., nie moga byc narazani na ogladanie lub sluchanie wspolzycia innych
harcerzy badz sladow tegoz (zuzyte prezerwatywy na placu apelowym czy
nienapoczate na komendzianym biurku). Jest to nie tylko zenujace, ale i
bardzo niewychowawcze.
Czy dobrze pamietam, ze uprawianie seksu na oczach osoby ponizej 15 r.z.
  jest przestepstwem?

> Nie na darmo licealistki z liceum Urszulanek cieszą się
> opinią wyjątkowo rozrywkowych dziewczyn.

Ja znam z Nazaretanek i sa bardzo stonowane w zachowaniu. Jezeli temat
liceow ma w ogole ma jakies znaczenie :-]

pozdrawiam
olek