[Czuwaj] Zycie seksualne dzikich... (...instruktorow)

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 12 Sty 2006, 00:04:08 CET

Maciej Syska napisał(a):

> [...]

Ok, przestepstwem nie jest. Jak widac zapomnialem o tym jednym warunku.
Jednakze o poziomie kultury i predyspozycjach wychowawczych osob, ktore
majac pod opieka dzieci postepuja w taki sposob mam zdanie bardzo konkretne.

pozdrawiam
olek