Re: [Czuwaj] Re: Kary było pytanie o powszechność

Daniel Laskowski laskowskidaniel w interia.pl
Śro, 11 Sty 2006, 20:59:52 CET

W Twoim liście datowanym 11 stycznia 2006 (20:26:44) można przeczytać:

> Więcej herezji nastąpiło później. NA wędrówkach spaliśmy w JEDNEJ
> stodole, w dodatku po jednej stronie stodoły. Stwarzałem niebezpieczne
> warunki do uprawiania seksu przez moich harcerzy! Jeszcze
> niebezpieczniej zrobiło się później, kiedy to na obozie żeglarskim
> chłopcy spali z dziewczętami na jednej łódce, na obozie wędrownym w
> marabutach, lub w schronisku wręcz OBOK siebie!!!

Wiadomo, obozy stale to obozy stale podzial musi byc, ale jako druzynowy druzyny wodnej wedrowniczej nie wyobrazam sobie robienia rejsow rozdzielajac zalogi na zenskie i meskie ... Powiem wiecej organizujac rejs nawet przykaz odgorny jest, aby zalogi byly mieszane.
Tyle gwoli wodniakow i koedukacji z mojej strony.

--
z POważaniem
Daniel Las.

Quality is important, not quantity.