Re: [Czuwaj] Re: Kary było pytanie o powszechność

Czw, 12 Sty 2006, 10:26:19 CET

----- Original Message -----
From: "Daniel Laskowski" <laskowskidaniel w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, January 11, 2006 8:59 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Kary było pytanie o powszechność

W Twoim liście datowanym 11 stycznia 2006 (20:26:44) można przeczytać:

> Więcej herezji nastąpiło później. NA wędrówkach spaliśmy w JEDNEJ
> stodole, w dodatku po jednej stronie stodoły. Stwarzałem niebezpieczne
> warunki do uprawiania seksu przez moich harcerzy! Jeszcze
> niebezpieczniej zrobiło się później, kiedy to na obozie żeglarskim
> chłopcy spali z dziewczętami na jednej łódce, na obozie wędrownym w
> marabutach, lub w schronisku wręcz OBOK siebie!!!

Wiadomo, obozy stale to obozy stale podzial musi byc, ale jako druzynowy
druzyny wodnej wedrowniczej nie wyobrazam sobie robienia rejsow rozdzielajac
zalogi na zenskie i meskie ... Powiem wiecej organizujac rejs nawet przykaz
odgorny jest, aby zalogi byly mieszane.
Tyle gwoli wodniakow i koedukacji z mojej strony.

Może ja mam bardziej bujną wyobraźnię ;-)
ale nie tylko wyobrażam ale nawet widuję
takie niekoedukacyjne załogi rejsowe.
I to tworzone naturalnie.
Tylko że zazwyczaj są to śródroczne
patrole (zastępy) wędrownicze.