[Czuwaj] Pedofilia znowu

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Czw, 12 Sty 2006, 09:35:23 CET

Dnia 12-01-2006 o 00:27:41 Patrycja Szymanska
<Patrycja.Szymanska w synovate.com> napisał:

--
> E Gofer pojechałeś tym razem, tak ze i mnie się zrobilo nieswojo i nie
> dziwie się Zubkowi.Mylnie można zrozumiec, ze mylisz dwa pojecia ze
> soba, choc zakladam, ze pewnie wiesz zejest roznica.

Nie, nic nie pomyliłem - napisałem wyraźnie odczucia ogółu społeczeństwa
na podstawie badań przedstawianych w TV. Dla zdecydowanej większości
homoseksualizm mężczyz jest "niesmaczny", a kobiet "ciekawy" (być może
wiecej mężczyzn sie wypowiadało) - i tak samo jest z pedofilią - większość
zauważa w tym problemie mężczyzn, choć przezież występuje to u kobiet, z
tym że ąłtwiej to im ukryć.

> Tak jak zachowania homoseksualne mężczyzn sa dla nas bardziej naganne...
> Ja absolutnie niemam nic przeciwko homoseksualizmowi czy kobiet czy
> mężczyzn, pod warunkiem ze osoby sadorosle. Natomiast jest moje
> stanowcze i zdecydowane nie przeciwko pedofilii. I nie maznaczenia czy
> dorosły drużynowy obsciskuje się z dziewczynka czy chłopcem.

NIe pisałem o Twoich czy moich odczuciach ale ogólnie i taka jest prawda -
niezależnie od tego czy ja i Ty się z tym zgadzamy, wiec skąd to "i mnie
się zrobilo nieswojo" :-) Ja akurat jestem przeciw obu "zjawiskom" ale to
moje osobiste zdanie.

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117