[Czuwaj] Pedofilia znowu

Patrycja Szymanska Patrycja.Szymanska w synovate.com
Czw, 12 Sty 2006, 00:27:41 CET

Dnia 11-01-2006 o 21:27:32 phm. Jossarian <jossarian w harcerstwo.net>
napisał:

> No to teraz Ty przegiąłeś (bez emotikona). Niemyl pedofilii z
> homoseksualizmem, bo choć duża cześć pedofili to mężczyźni krzywdzący
> chłopców, to nie świadczy to źle o wszystkich homoseksualistach.

A przepraszam druha Zubka - a gdzie ja ich pomyliłem - jakos nie
zauważyłem. porównałem tylko podejście ogółu do obu zjawisk.

--
E Gofer pojechałeś tym razem, tak ze i mnie się zrobilo nieswojo i nie dziwie się Zubkowi. Mylnie można zrozumiec, ze mylisz dwa pojecia ze soba, choc zakladam, ze pewnie wiesz ze jest roznica.

Godon napisal:
He he he Wrzos, to sobie teraz przegiąłeś - spadną na Ciebie gromy druhenek :-) z całej Polski - bój się i wstydź się tego co napisałes :-) A tak poważnie - tak jak zachowania homoseksualne mężczyzn sa dla nas bardziej nagane i obrzydliwe niż u kobiet tak samo jest w tym przypadku, poza tym kobiet rolą jest opieka i wychowywanie dzieci i co one poradzą, że tak sie dziatwa do nich klei :-)

Tak jak zachowania homoseksualne mężczyzn sa dla nas bardziej naganne... Ja absolutnie nie mam nic przeciwko homoseksualizmowi czy kobiet czy mężczyzn, pod warunkiem ze osoby sa dorosle. Natomiast jest moje stanowcze i zdecydowane nie przeciwko pedofilii. I nie ma znaczenia czy dorosły drużynowy obsciskuje się z dziewczynka czy chłopcem.

Patka