[Czuwaj] Pedofilia znowu

Czw, 12 Sty 2006, 11:02:27 CET

----- Original Message -----
From: "Patrycja Szymanska" <Patrycja.Szymanska w synovate.com>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 12 January 2006 00:26
Subject: RE: [Czuwaj] Pedofilia znowu

- dorosłemu (czyli osobie co najmniej 18 letniej) nie wolno spac w namiocie
z nieletnimi. Mialo to znaczenie, bo spalismy w malych namiotach. Jest to
posunięte do tego stopnia, ze dorosle rodzeństwo nie może spac z nieletnim
rodzeństwem, nawet jeśli sa tej samej plci (wiem o tym, bo w polskim
kontyngencie zakładaliśmy ze rodzeństwo będzie moglo spac ze soba)
==
UCH... Straszne... Choć dla zasady zgadzam się nie łączyć 10- i 50-latków, o
tyle dwoch braci np. 16 i 18 lat... nie widze problemu... Albo zastepowy 19
(a niechby i nawet 20) i chłopcy 14,5 (no, aby nie przekroczyli magicznej
15).
==
- dorosły nie powinien sam przebywac z nieletnim w namiocie. Nie ma miejsca
wtedy na żadne podejrzenia i niejednoznaczne sytuacje
==
UPS... Mam nadzieję, ze to tylko i wyłącznie chodzi o maly namiocik,
szczelnie zasznurowany??
==
- dorosły nie powinien dotykac dziecka. Tu wiem, ze jeden z polskich
drużynowych wygłupiał się ze swoimi chłopakami i jakos się tam przewalali po
trawie i podszedł do nich ktos z Anglikow i zworcil uwage na niewłaściwe
zachowanie drużynowego. Niewłaściwe z punktu widzenia dotyku.
==
A co do tego to... tragedia.

Osobiście - bardziej myślałem o "zabawach" takich jak "chusteczka", "czy
wiesz co to jest" i "kólka dwa", czy też wątpliwej jakości skeczach jak
"pierwszy dzień w szkole", "zdejmij to z siebie" czy "powrót marynarzy"...

Myslałem o budowie dwuosobowych prycz czy spaniu w jednym spiworze... Ale
może... Może mój były komendant to zboczeniec, bo raz na wędrówce robił za
św. Krzysztofa, przy czym siłą rzeczy dotykał wszystkie dzieci, chłopców i
dziewczynki??

==
Mam nadzieje, ze i u nas tak będzie kiedys.

==

A ja - mam nadzieję, że bedą zasady - normalne, ale zapewniające
bezpieczeństwo.

DJD