[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 11:53:50 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):
> JEST
>
> Jesteśmy w Europie. Trzy godziny i z Kołobrzegu lądujemy na plaży na
> Bornholmie (generalnie polecam, piękna wyspa). I co?
Ale Dominik.
Plaże nie są powszechnie przyjętą normą obyczajową.

W Czechach (parę kilometrów od naszej granicy) są kluby dla pań, w
których to klubach panie na oczach kamer uprawiają seks z
kelnerami/striptiserami zatrudnionymi w klubie.

Myślę, że to dość dalekie od przyjętych norm obyczajowych.

Są też normy oczywiste w naszym kręgu kulturowym - chodzenie z kobietą
po zmroku (tak), chodzenie przez kobiety w spodniach (tak), palenie
papierosów publicznie przez kobiety (tak). Niektóre nie sa przyjęte w
innych kręgach kulturowych, niektóre u nas były inne kilkadziesiąt lat temu.

Są pewnie też sprawy wątpliwe.

Za punkt odniesienia uznaję pogląd reprezentatywnej większości
społeczeństwa na daną sprawę. Oczywiście nei dysponuję badaniami, ale w
przypadkach oczywistych strzelam.