[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 13:43:18 CET

Maciej Syska napisał(a):
> Obecnie ZHP tkwi w rozkroku, między garbem tradycji, historii, umownego
> konserwatyzmu (PH...), a tendencjami umownie "modernistycznymi",
> reprezentowanymi m.in. przez g00rka.
Myślę, że duża część insrtuktorów ZHP nie ma wogóle świadomości takiego
problemu.
> Efekt jest taki, ze kto jest w
> okolicach GK, ten ma przywilej wrzucenia swoich 3 groszy (ot taka reforma
> mundurowa, czy coooś...)

Maciek, nie przeginaj. Odbieram to jako insynuację, że reforma mundurowa
to moja prywatna inicjatywa, zrealizowana według prywatnego widzimisie.
A to już pomówienie.