[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Maciej Syska, 13 Wołomińska Drużyna Harcerska czarna13 w alte.pl
Czw, 12 Sty 2006, 13:56:00 CET

-----Original Message-----
From: Michał Górecki
Sent: Thursday, January 12, 2006 1:43 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie,gimnazjach i

Maciej Syska napisał(a):
> Obecnie ZHP tkwi w rozkroku, między garbem tradycji, historii, umownego
> konserwatyzmu (PH...), a tendencjami umownie "modernistycznymi",
> reprezentowanymi m.in. przez g00rka.
Myślę, że duża część insrtuktorów ZHP nie ma wogóle świadomości takiego
problemu.

====
Pytanie czy to świadczy o faktycznym braku problemu, czy może o czymś innym?
====

> Efekt jest taki, ze kto jest w
> okolicach GK, ten ma przywilej wrzucenia swoich 3 groszy (ot taka reforma
> mundurowa, czy coooś...)

Maciek, nie przeginaj. Odbieram to jako insynuację, że reforma mundurowa
to moja prywatna inicjatywa, zrealizowana według prywatnego widzimisie.
A to już pomówienie.

===
Maciek Syska:

Michale! Po co te nerwy? W powyższym fragmencie mojej wypowiedzi wskazuje
jedynie na pewną prawidłowość, polegająca według mnie na tym, iż brak
spójnej wizji na przyszłość i tożsamość ZHP, wyraża się poprzez różne
średnio skoordynowane działania na szczeblu centralnym, nie prowadzące do
rozwiązania sytuacji ZHP, którą opisuje wyżej. Wskazuje również na brak
wyrazistego ideowego wizerunku związku.

Hmmm... A tak na marginesie i z przymrużeniem oka... Kapelusze safari...
prywatna to li inicjatywa, czy nie? Uzasadniona ot np. w historii,
tradycji... (wiem niemodne)?
(Zaznaczam tu, iż nie jest moim celem wywoływanie kolejnej dyskusji o
temacie mundurowym!)

Pozdrawiam,
Maciek