[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 14:51:21 CET

Maciej Syska napisał(a):
> Michale! Po co te nerwy? W powyższym fragmencie mojej wypowiedzi wskazuje
> jedynie na pewną prawidłowość, polegająca według mnie na tym, iż brak
> spójnej wizji na przyszłość i tożsamość ZHP, wyraża się poprzez różne
> średnio skoordynowane działania na szczeblu centralnym, nie prowadzące do
> rozwiązania sytuacji ZHP, którą opisuje wyżej. Wskazuje również na brak
> wyrazistego ideowego wizerunku związku.

Rozumiem twoją wizję i się z nią zgadzam. Nie rozumiem natomiast
odniesienia do kwestii mundurów.
> Hmmm... A tak na marginesie i z przymrużeniem oka... Kapelusze safari...
> prywatna to li inicjatywa, czy nie? Uzasadniona ot np. w historii,
> tradycji... (wiem niemodne)?
> (Zaznaczam tu, iż nie jest moim celem wywoływanie kolejnej dyskusji o
> temacie mundurowym!)

1. To nie jest kapelusz safari (służę zdjęciem kapelusza safari ;)

2. Nieuzasadnienie czegoś w tradycji nie oznacza prywatnej inicjatywy.
Są osoby dla których funkcjonalność danego rozwiązania jest ważniejsza
od uzasadnienia w historii. Inaczej wojsko chodziłoby w zbrojach.