[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awanga rdzie(niezbyt krotkie)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 12 Sty 2006, 13:43:41 CET

Bardzo ciekawe spostrzeżenie. Co rozumiesz poprzez "dał się pożreć opcji
liberalnej" oraz "zaczął współpracować". ?

--
s00hy
www.warszawapragapn.zhp.pl