[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awanga rdzie(niezbyt krotkie)

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 12 Sty 2006, 14:03:51 CET

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):

> Bardzo ciekawe spostrzeżenie. Co rozumiesz poprzez "dał się pożreć opcji
> liberalnej" oraz "zaczął współpracować". ?

Mysle, ze stal sie ruchem na rzecz walki z "betonem".

Na pewno w tej formie rowniez odegral wazna role, bo ZHP jako
stowarzyszenie organizujace wypoczynek dzieci i mlodziezy to nasz
wspolny wrog (ciekawe, czy Ty - Martno - temu nurtowi rowniez
przypisujesz rowne prawo do dzialania w organizacji? :))).

Mysle jedak, ze szkoda, ze przez to zatracil swoj pierwotny charakter.

A napisalem "dal sie pozrec"... hmmm.. to chyba dlatego, ze nie jestem
pewny, czy wladze mialy swiadomosc tego, ze walczac z betonem tak
naprawde wchodza w sojusze z ludzmi, ktorzy nie walczyma o to samo.

Watpliwosc tę opieram przede wszystkim na rozmowie, ktora sie w tym roku
podczas duzego ogniska instruktorskiego, na obserwacji tego, kto przez
ostatnie lata tworzył Ruch, a takze na tym, ze Ruch teoretycznie nie
zmienial swoich zasad, choc byli w nim ludzie, ktorzy niektorych z nich
nie uznawali (np. zasady abstynencji instruktorow)

pozdrawiam
olek