[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awanga rdzie(niezbyt krotkie)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 14:52:42 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> Mysle, ze stal sie ruchem na rzecz walki z "betonem".

A to ciekawe.
Bo dla mnie właśnie ruchy harc-prawicowe (konserwatywne) bardziej
nagłaśniają ideę walki z betonem, niż ruchy harc-centrowe (liberalne).

A RCŻ raczej pozostał i pewnie pozostanie bliższy pierwszemu nurtowi.