[Czuwaj] OGŁOSZENIE z POLESKIEGO OŚRODKA SZTUKI

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 12 Sty 2006, 14:24:29 CET

Poszukujemy bardzo pilnie wolontariusza z perfekcyjna znajomością
angielskiego lub obcokrajowca, który nie mówi po polsku.
Jego zadaniem byłoby prowadzenie kowersacji z dziećmi na obozie
językowo-narciarskim organizowanym przez Poleski Osrodek Sztuki z Łodzi na
Głodówce - Bukowina Tatrzańska. Termin to 16.01 - 27.01. Wiem, ze termin
nagły, ale wycofała sie wczoraj studentka - Irlandka, stawiając nas w takiej
sytuacji. Obóz liczy 28 osób w wieku 11-15 lat.
Osoba chętna będzie miała zapewnione zakwaterowanie, wyżywienie, narty jeśli
nie ma. Dodatkowe atrakcje to wyjazd na Słowację - do Popradu na basen,
kulig.
Zgłoszenia proszę kierować na Głodówkę - biuro w glodowka.com.pl lub
pos w lodz.pl lub tel. Marta Poros 0-501-824-748.

Pozdrawiamy i prosimy o przesłanie tego maila dalej, jeśli macie kogoś
znajomego.
Z tego co wiem - wolontariusz ma poprowadzić godzinne zajęcia do południa i
wieczorem zabawy i quizy z dzieciakami w j. angielskim.

--
s00hy