[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 13:52:27 CET

Aleksander Senk napisał(a):
> Obawiam się też, że zadaniem harcerstwa niekoniecznie jest wychowanie
> według
>
> Z tym, ze g00rek wlasnie widzi w tym wartosc...

Nie, nie, nie.

Ale nie jest przecież tak, że funkcja gdzie na osi X mamy stopień
kontestacji, a na Y mamy stopień pożadania tego zjawiska jest stale
rosnąca, prawda? :)

Dla mnie to pewna krzywa z maksimum w jakimś miejscu. I dla ciebie
pewnie też. Tylko to maksimum jest dla innych wartości X :)

Więc nie mówmy o rzeczach oczywistych...