[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Czw, 12 Sty 2006, 15:28:06 CET

> Proszę cię bardzo: zabijanie starców w Holandii. Wystarczy?? Lekarze JUŻ
> nie
> są karani, gdy sami podejmą decyzję, nie pytając się człowieka o zgodę.
> Albo
> umozliwienie podjęcia decyzji spadkobiercom, gdy staruszek leży
> nieprzytomny. Tak, nie zabijaj to norma szeroko respektowana...

Czy Ty naprawdę zapoznałeś się z jakimkolwiek z przypadków o których
piszesz?
Polecam orzeczenia ETPC, zwłaszcza gdy poruszane jest w orzecznictwie prawo
do życia.
Potem możemy kontynuować rozmowę.

> Równość wobec prawa: lobby gejowskie może robić parad, ile chce, ale gdy
> pastor (uwaga: nie katolik) w Szwecji odważył się wypowiedzieć przeciwko
> homoseksualizmowi w KAZANIU W KOŚCIELE, trafiła mu się sprawa sądowa,
> doszło aż do Sądu Najwyższego. Równość wobec prawa?? Tak, niewątpliwie:
> wszystkie  zwierzęta są równe, ale niektóre są równiejsze...

Mam wrażenie, że chyba nie do końca rozmawiamy na tej samej płaszczyźnie.
Przede wszystkim - porównujesz sprawy nieporównywalne. Gdyby któryś
homoseksualista na paradzie krzyczał przeciw kościołowi w sposób zbliżony
do Twojego pastora, to pewnie do dziś nie wyszedłby z sali rozpraw.

To bardzo dobrze, że jesteś wierzący i zazdroszczę łaski wiary.
Proponuję jednak używać tego co miało się na studiach, a logika z tego co
wiem jest podstawą na kierunkach humanistycznych.

pozdrawiam
Marcin Skocz