[Czuwaj] Dokąd zmierzamy?

Jurek gacki w poczta.onet.pl
Czw, 12 Sty 2006, 17:39:51 CET

Z uporem próbowałem się przebić przez te kilkadziesiąt maili, które dzisiaj dostałem i jestem z lekka przerażony. Próbowałem wydobyć z tych wypowiedzi jakiś wspólny mianownik, wspólną ideę... I szczerze mówiąc mam problemy, mimo że (mam taką nadzieję) nie odebrało mi resztek inteligencji. Próbuję dojść czym jest ZHP? Nie tylko na poziomie deklaracji, dokumentów, ale na poziomie idei, wartości... bo na razie wiedzę wielki mętlik - i to nawet jeśli pominę mniej lub bardziej zamierzone wzajemne "ataki" ( ;-) ) słowne w Waszych wypowiedziach.
Żeby było jasne nie jestem zwolennikiem urawniłowki, ale chyba łączy nas coś więcej niż przynależność do tej samej organizacji.

Jurek
13 RDH "Gacki"
im. gen. W. Sikorskiego
Hufiec Jarosław
Chorągiew Podkarpacka

PS. Wiem, że w dyskusji uczestniczą osoby z innych organizacji, ale tym razem pozwolę sobie skupić się na "własnym podwórku".