[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 12 Sty 2006, 22:14:53 CET

Seascout napisał(a):
> Olek napisał:

> Olek, jesteś mistrzem manipulacji.
[ciach]

> Wracając do wątku... Olek, to drugi raz tak zrobiłeś. Za chwilę będzie
> recydywa :)

Mistrzem manipulacji? Ja?
Pochlebiasz mi, ale chyba nie bardzo tak jest, skoro po dwoch razach nie
udalo mi sie sprowokowac Cie do tego, do czego chcialem - czyli zebys
wypowiedzial wlasne, pozytywne (znaczy sie: nie przeciwstawione nikomu)
zdanie na ten temat.
:-)

A moze nawet sprobowal sie ulokowac gdzies miedzy tymi idealnotypicznymi
modelami liberala, konserwatysty i betoniarza..?

Reszta na priv, mysle :)

pozdrawiam (juz chyba recydywista, skoro dwa razy tak zrobilem)
olek

ps. zeby nie bylo publicznych niejasnosci: zdecydowanie nie twierdze, ze
  masz takie samo zdanie jak g00rek.