[Czuwaj] Gratulacje dla DJD, było: Gorka czy dolek

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 22:50:53 CET

Dominik dzisiaj, choć już kilkadziesiąt maili w dyskusji wstecz
(przeczytałem wszystkie, uff) napisał między innymi:

> No cóż... moje gimbusy w Danii z zainteresowaniem oglądali "mini plażę
> nudystów" na skałach obok zamku, ktory zwiedzaliśmy. Ale na pytanie
> wprost (gdy zauwazyłem, co tak pilnie obserwują) czy mają ochotę się
> dołączyć  i poopalać - spąsowieli i porzucili tę strzelnice w murze,
> która tak wcześniej ich fascynowała...

Dominik - szacunek dla Ciebie. Serio. Ja bym na to nie wpadł. Szczerze
mówiąc w ogóle nie wiem czy bym był w stanie jakoś sensownie błyskawicznie
zareagować poza krótkim zakazem w stylu: "Przestańcie się gapić, to nie
dla was". A Twoje rozwiązanie sytuacji jest i dowcipne i na miejscu.
Zapamiętam, o ile nie zastrzegasz copyright.

Choć z drugiej strony - gdyby któryś pyskaty powiedział: "tak, mam
ochotę!" to już w ogóle nie wiem co wtedy. Pewnie trzeba by być
konsekwentnym i powiedzieć: "To idź"

Późnowieczorne pozdrowienia.

Darek