[Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie, gimnazjach i awangardzie(niezbyt krotkie)

Czw, 12 Sty 2006, 11:31:04 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 12 January 2006 11:19
Subject: Re: [Czuwaj] Gorka czy dolek, czyli o seksie,gimnazjach i
awangardzie(niezbyt krotkie)

> Skoro "przy obecnych normach obyczajowych "
> na plaży nudystów przebywa się bez stroju
> to czy to oznacza że mam moich "gimbusów"
> podczas obozu wedrownego wysłać na taką plażę
> aby sobie "poćwiczyli" te "normy" ?

No cóż... moje gimbusy w Danii z zainteresowaniem oglądali "mini plażę
nudystów" na skałach obok zamku, ktory zwiedzaliśmy. Ale na pytanie wprost
(gdy zauwazyłem, co tak pilnie obserwują) czy mają ochotę się dołączyć  i
poopalać - spąsowieli i porzucili tę strzelnice w murze, która tak wcześniej
ich fascynowała...

DJD