[Czuwaj] o dyskusji na CZUWAJ

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 12 Sty 2006, 22:52:59 CET

Jurek napisał(a):
> Z uporem próbowałem się przebić przez te kilkadziesiąt maili, które dzisiaj dostałem i jestem z lekka przerażony. Próbowałem wydobyć z tych wypowiedzi jakiś wspólny mianownik, wspólną ideę... I szczerze mówiąc mam problemy, mimo że (mam taką nadzieję) nie odebrało mi resztek inteligencji. Próbuję dojść czym jest ZHP? Nie tylko na poziomie deklaracji, dokumentów, ale na poziomie idei, wartości... bo na razie wiedzę wielki mętlik - i to nawet jeśli pominę mniej lub bardziej zamierzone wzajemne "ataki" ( ;-) ) słowne w Waszych wypowiedziach.
> [...]
Czekałem na ten wieczorny mail. Pojawia się zawsze po dłuższej dyskusji.

UWAGA PRZYPOMNIENIE:

1.Lista Czuwaj jest listą dyskusyjną.
2.Na listach dykskusyjnych dyskutuje się.
3.Dyskusja zazwyczaj przebiega między osobami o różnych zdaniach na dany
temat.
4.To co niektórzy nazywają walką my nazywamy ostrą wymianą argumentów.
5.Raczej nigdy nie lecą inwektywy, ani inne wyzwiska.

Już raczej argument o modemach umiera, więc jeśli komuś zaśmieca się
skrzynka pocztowa radzę ustawić regułę wiadomośc, aby maile wpadały do
innego folderka, ustawić sobie oddzielny mail na grupy dyskusyjne (jak
ja), lub wypisac się :)

miłego wieczoru!