Re: [Czuwaj] o dyskusji na CZUWAJ było: Dokąd zmierzamy?

Jurek gacki w poczta.onet.pl
Pią, 13 Sty 2006, 13:23:18 CET

> Czekałem na ten wieczorny mail. Pojawia się zawsze po dłuższej dyskusji.
>
> UWAGA PRZYPOMNIENIE:
>
> 1.Lista Czuwaj jest listą dyskusyjną.
> 2.Na listach dykskusyjnych dyskutuje się.
> 3.Dyskusja zazwyczaj przebiega między osobami o różnych zdaniach na dany
> temat.
> 4.To co niektórzy nazywają walką my nazywamy ostrą wymianą argumentów.
> 5.Raczej nigdy nie lecą inwektywy, ani inne wyzwiska.
>
> Już raczej argument o modemach umiera, więc jeśli komuś zaśmieca się
> skrzynka pocztowa radzę ustawić regułę wiadomośc, aby maile wpadały do
> [...]

g00rek! Ja naprawdę nie czepiam się ilości mail na dany temat (mimo,
zgodzisz się chyba, że ich ilość nie ułatwia śledzenia dyskusji). Tym
bardziej, że podobnie jak Ty mam osobną skrzynkę, regułę wiadomości i osobny
folderek. Z listy nie mam zamiaru się wypisywać.
Ja zaczynam mieć obawy, czy różnice w pewnych, dość zasadniczych treściach
(myślę, że ważnych skoro tyle jest maili), są zbyt duże, by można je było
sensownie połączyć.
Widzę też, że w mailach nie inwektyw i innych wyzwisk. Pisząc o "atakach"
(celowo w cudzysłowiu)  chodziło mi o tak zwane "łapanie za słówka" i dość
swobodne transponowanie czyichś stwierdzeń.

Jurek