[Czuwaj] wartości i normy - niezbyt długie

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 12 Sty 2006, 23:29:02 CET

Michał Górecki napisał(a):
> Aleksander Senk napisał(a):

> Bzzz. Manipulation warning!
> Olek. Ja nie pisałem NIGDZIE o swobodzie dotyczącej współżycia
> seksualnego. Dla mnie spanie w jednym namiocie nie ma nic wspólnego z
> seksualnością, jasne?
> Włożenie dwóch zwierząt w okresie rui - TAK. Położenie instruktorów w
> jednym namiocie - NIE.
> Proste i jasne. Nie imputuj, proszę.

:-)

Pisales g00rek, ze takie mamy czasy, ze juz gimnazjalisci ze soba
sypiaja na wycieczkach. Wiec w tych czasach absurdem jest np. zeby
tworzyc oddzielne kadrowki.
Sam to polaczyles.

Moje odczucie jest takie, ze ten typ rozumowania ma sens wtedy, gdy
uznajemy, ze swiat poszedl na przod, wiec my nie mozemy zostac za bardzo
  z tylu. Najbardziej do przodu sie nie da, ale przynajmniej te 3 kroki
za czolowka sie trzymajmy.

Dla mnie takie patrzenie jest zupelnie nie do przyjecia. I do niego pije
caly czas.
Pije do tego, ze uwazasz takie praktyki jak oddzielne kadrowki za
zupelny anachronizm i bezsens, bo "to przeciez bylo dobre wiele lat temu".

Moze po prostu niezrecznie to przedstawiasz, ale tak czesto w ten sposob
  argymentujes, ze trudno mi powiedziec o pomylce.

Spanie w tych samych namiotach jest elementem tworzenia pewnych wzorcow
relacji mesko-damskich.
Jezeli utrzymasz swoj sposob myslenia, to co bedzie za za x lat, gdy
relacje mesko-damskie dokonaja glebszego przeobrazenia sie i beda
jeszcze bardziej swobodne?

pozdrawiam
olek